Забыли пароль?

Исполнители:
А Б В Г Д Е Ж З И К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ы Э Ю Я
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #


Комментарии
fantik.help48,
2020-08-02 11:19:36
Жалко что песню поганят

fantik.help48,
2020-08-02 11:18:32
Можно послушать у меня в фб Наталья Валерьевна

fantik.help48,
2020-08-02 11:18:32
Можно послушать у меня в фб Наталья Валерьевна

fantik.help48,
2020-08-02 11:18:32
Можно послушать у меня в фб Наталья Валерьевна

fantik.help48,
2020-08-02 11:18:32
Можно послушать у меня в фб Наталья Валерьевна

fantik.help48,
2020-08-02 11:07:07
Я могу подсказать что куплеты лучше играть перебором. А припев боем.Но вот кто изменил песню ( морду бы набить) эта песня не дворовая, и называется она Ленинград. Кто сидел, ее все знают. Смысл песни читайте.Город свой убери мудак. Я ребятам скину, как над песней издеваешся.

steppet,
2015-12-05 07:07:38
В оригинале, вместо А играется Am. А вместо D - D7.

visconti.sergio,
2015-08-17 15:28:17
В конце меняется на D

visconti.sergio,
2015-08-17 15:27:46
Такое чувство, что аккорды писали от балды!Последний аккорд в куплете не D, а A

visconti.sergio,
2015-08-17 13:46:53
В припеве вместо E в конце надо Hm.


B - Buckethead

Onions Unleashed (ver 2)

#----------------------------------PLEASE NOTE---------------------------------#
#This file is the author's own work and represents their interpretation of the #
#song. You may only use this file for private study, scholarship, or research. #
#------------------------------------------------------------------------------#

ONIONS UNLEASHED
As recorded by Buckethead
(From the 1994 Album GIANT ROBOT)

Transcribed by scott666
	

Words and Music by Buckethead

Gtr I (E A D G B E) - 'Guitar'

 Intro
  Q=80
  A5       G5 F5     A5       G5 F5     A5       G5 F5     G5
 4/4
  Gtr I
  E. S e E E. S Q    E. S e E E. S Q    E. S e E E. S Q    W
|------------------|------------------|------------------|------||
|------------------|------------------|------------------|------||
|------------------|------------------|------------------|------||
|------------------|------------------|------------------|------||
|-7--7-7---5--3-3--|-7--7-7---5--3-3--|-7--7-7---5--3-3--|-5----||
|-5--5-5---3--1-1--|-5--5-5---3--1-1--|-5--5-5---3--1-1--|-3----||


   Verse
    E5                F5   E5                Bb5
    S E. S E. S E S S E.   S E. S E. S E S S E.
||-----------------------|----------------------|
||o----------------------|----------------------|
||-----------------------|----------------------|
||-----------------------|-------------------3--|
||o-2----2----2-------3--|-2----2----2-------1--|
||--0----0----0---0-0-1--|-0----0----0---0-0----|


  E5                F5   E5                Bb5
  S E. S E. S E S S E.   S E. S E. S E S S E.
|----------------------|-----------------------||
|----------------------|----------------------o||
|----------------------|-----------------------||
|----------------------|-------------------3---||
|-2----2----2-------3--|-2----2----2-------1--o||
|-0----0----0---0-0-1--|-0----0----0---0-0-----||


   Chorus
    $
    C#m7      Esus4/A   C#m7         N.C.
    S S S S E Q.   Q    S S S S Q  S S S S Q
||--0-0-0-0---0-------|-0-0-0-0------0--------|
||o-0-0-0-0---0-------|-0-0-0-0--------4------|
||--6-6-6-6---2----2--|-6-6-6-6----------6----|
||--6-6-6-6---2----2--|-6-6-6-6------------6--|
||o-4-4-4-4---0-------|-4-4-4-4---------------|
||--------------------|-----------------------|


  C#m7      Esus4/A   C#m7    N.C.
  S S S S E Q.   Q    S S S S H     Q
|-0-0-0-0---0-------|-0-0-0-0------------||
|-0-0-0-0---0-------|-0-0-0-0-----------o||
|-6-6-6-6---2----2--|-6-6-6-6------------||
|-6-6-6-6---2----2--|-6-6-6-6------------||
|-4-4-4-4---0-------|-4-4-4-4-----------o||
|-------------------|--------------14\---||


 Verse
  E5                F5   E5                Bb5
                                            ~~~
  S E. S E. S E S S E.   S E. S E. S E S S  E.
|----------------------|-----------------------|
|----------------------|-----------------------|
|----------------------|-----------------------|
|----------------------|-----------------------|
|-2----2----2-------3--|-2----2----2-------[1]-|
|-0----0----0---0-0-1--|-0----0----0---0-0-----|


  E5                F5   E5            N.C.
  S E. S E. S E S S E.   S E. S E. S E S S E.
|----------------------|-----------------------|
|----------------------|-----------------------|
|----------------------|-----------------------|
|----------------------|-------------------3---|
|-2----2----2-------3--|-2----2----2-------1---|
|-0----0----0---0-0-1--|-0----0----0---0-0-----|


  E5                F5   E5                Bb5
                                            ~~~
  S E. S E. S E S S E.   S E. S E. S E S S  E.
|----------------------|-----------------------|
|----------------------|-----------------------|
|----------------------|-----------------------|
|----------------------|-----------------------|
|-2----2----2-------3--|-2----2----2-------[1]-|
|-0----0----0---0-0-1--|-0----0----0---0-0-----|


             To Coda                   D.S. al Coda
  E5                F5   E5            N.C.
                        5/4
                                            ~~~     ~~~
  S E. S E. S E S S E.   S E. S E. S E S S  E  S S  E.
|----------------------|-------------------------------||
|----------------------|-------------------------------||
|----------------------|-------------------------------||
|----------------------|-------------------------------||
|-2----2----2-------3--|-2----2----2-------[1]-----[1]-||
|-0----0----0---0-0-1--|-0----0----0---0-0-----0-0-----||


 Outro
  &
  E5            N.C.
 4/4
                     ~~~       ~~~     ~~~
  S E. S E. S E S S  E  S   S  E  S S  E. +H       Wx2
|-------------------------|----------------------|--------*|
|-------------------------|----------------------|--------*|
|-------------------------|----------------------|--------*|
|-------------------------|----------------------|--------*|
|-2----2----2-------[1]---|---[1]-----[1]-(1)----|--------*|
|-0----0----0---0-0-----0-|-0-----0-0------------|--------*|



Duration Legend
---------------
W - whole; H - half; Q - quarter; E - 8th; S - 16th; T - 32nd; X - 64th; a - acciaccatura
+ - note tied to previous; . - note dotted; .. - note double dotted
Uncapitalized letters represent notes that are staccato (1/2 duration)
Irregular groupings are notated above the duration line
Duration letters will always appear directly above the note/fret number it represents the
duration for.  Duration letters with no fret number below them represent rests.  Multi-
bar rests are notated in the form Wxn, where n is the number of bars to rest for.  Low
melody durations appear below the staff

Tablature Legend
----------------
 h   - hammer-on
 p   - pull-off
 b   - bend
 pb  - pre-bend
 r   - bend release (if no number after the r, then release immediately)
 /\  - slide into or out of (from/to "nowhere")
 s   - legato slide
 S   - shift slide
 - natural harmonic
[n]  - artificial harmonic
n(n) - tapped harmonic
 ~   - vibrato
 tr  - trill
 T   - tap
 TP  - trem. picking
 PM  - palm muting
\n/  - tremolo bar dip; n = amount to dip
 \n  - tremolo bar down
 n/  - tremolo bar up
/n\  - tremolo bar inverted dip
 =   - hold bend; also acts as connecting device for hammers/pulls
 <> - volume swell (louder/softer)
 x   - on rhythm slash represents muted slash
 o   - on rhythm slash represents single note slash

Misc Legend
-----------
 |  - bar
||  - double bar
||o - repeat start
o|| - repeat end
*|  - double bar (ending)
 :  - bar (freetime)
 $  - Segno
 &  - Coda
Tempo markers -  = BPM(8/16=s8/s16), where s8 = swing 8ths, s16 = swing 16ths


прислал: unknown       просмотров: 495   
   рейтинг: +0-
Комментарии:

Комментариев нет
Комментарии могут оставлять только зарегистрированые пользователи